Gabriellas viktblogg

2012-03-17
16:16:11

Blev
så taggad när jag hittade en blogg med en jätte fin tjej som ni kan ta er en titt på http://tretonsmartyr.blogg.se/
Så jag ska lägga upp ett träningsschema för veckan som kommer (med tanke på musikalen som jag måste träna in danser till)
Ett preliminärt schema
Måndag; Dansa 1h, idrott 1h, Crosstrainer 2h.
Tisdag; Hård och svår dans 2,15h, rida en häst 1h.
Onsdag; Dansa 1,5h ELLER crosstrainer 2h.
Torsdag; 2h crosstrainer ELLER dans, rida en häst 1h
Fredag; 2h crosstrainer. 
Lördag; Rida 2 hästar 1h var, springa 6 km. (?)
Söndag; Rida 2 hästar 1h var, springa 6 km.
Ska i slutet på veckan skriva upp vad jag egentligen hann göra :)


Kommentar:
#1: mimmi

följ min kamp som överviktig tonåring.

2012-03-18 @ 10:26:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: