Gabriellas viktblogg

2012-03-20
20:45:26

Igår och idag
Vad jag gjorde igår;
Skolan, tränade på musikaldans, mot gymmet, crosstrainer 1 h och sedan fick jag som tur var (och för att jag är omtyckt på gymmet) vara med och testa Sh'bam! Det var hur kul som helst och jag rekommenderar det till alla som gillar Zumba, det är jobbigare än Zumba.
sedan så har jag laddat ner en app till anroid som en annan tjej på en blogg som tipsat om det redan och den är gratis och väldigt bra. Den heter Libra Weight Manager.







Ska börja använda den och väga mej varje dag, men jag kommer fortfarande skriva upp mina kilon på fredagar.
Vad gjorde jag mer?
Jag gick lätt över 3 km UPPFÖRSBACKE med dator och en himla massa kläder mm i en väska hem till Linn.
vi åt något köttigt och ris, jag gillar inte ris längre ;O
sedan såg vi den nya Nalle Puh flmen<3
Idag,
Jag hade inte mycket dans idag, inte den hårda iaf så det blev bara musikaldans.
Sen gick jag skolan och sedan red jag i ca 1h.
Jag har inte gjort så mycket mer... Ska ha en vilodag i morgon, kommer vara slut efter bilskolan.
Torsdag ska jag på cirkelträning - sistaminutenträning..
Och rida tror jag också, och så ska jag förhoppningsvis springa med älskling på torsdag, men jag får se.
Nu ska jag ner och göra en skål med frukt, den elaka systern kom med en skål popcorn, men jag höll mej..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: