Gabriellas viktblogg

2012-03-08
09:32:19

Jaha
Egypten var helt otroligt, det var kul, maten var godkänd. 
När jag kom hem på kvällen vägde jag mej - 73 kg
Morgonen efter - 72,9 kg
Jag var på gymmet igår och stog på crosstrainern i 1,5 h, riktigt skönt!
Skulle ha ridit men det blev skitväder med äckelsnö.. Idag ska jag till gymmet igen, crosstrainer, 2 timmar till godo!
Sedan ikväll blir det aerobics och cirkelträning, hurtig minsann!
Så sattsar vi på en vägning i morgon!
Och sedan får vi se i helgen hur det blir med träning, ska vara med David hela helgen och jag vet inte vad vi ska göra för han har en överraskning till mej, jag gissar på (och hoppas) att vi ska äta thai.
Skriver sen ikväll efter träningen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: