Gabriellas viktblogg

2012-03-27
23:00:05

Kan säga såhär:
jag var verkligen nervös, bilen var svår att köra, fick halvt panik med folk åt höger o vänster (slutafördagentrafik!) Sktirädd med andra ord, skulle va skönt att slippa detta för att jag känner själv att jag är säker när jag får köra själv utan granskande blickar..


Föröverigt;
Jag red Dossa och sedan blev det bara en kortkortkort jogg 1,5 km (ville hinna att äta med familjen, gör det högst 1 gång/dag på veckorna). På morgonen blev de världens promenad - cykeln jag skulle ha hade punka..
Sedan så blev inte dansen så jobbig som jag trodde! Och i morgon blir det inget gym! ;(
Vi ska träna inför musikalen och sen har jag teorilektion med bilskolan. Hoppas jag kommer hem snabbt så jag kan rida och sedan ta mej en springtur, en ordentlig, lång.. 



Tjaa.. Jag ska ta mej en lur nu, ni får ha det bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: