Gabriellas viktblogg

2012-03-25
22:11:35

Nu
har jag en del att säga;
1, Kim Kardashians kropp ÄR mitt mål och SKA bli mitt mål!
2, Har i omgångar sett en man som är rätt överviktig men tar ändå mod till sej att komma till gymmet och gör olika saker, misstänker att han är medlem i Biggestloser klubben? Bra val av honom!
3, jag ska skynda på min vikt lite, jag ska jogga varje dag och då menar jag VARJE DAG - förutom torsdagar.
4, jag ska också skriva om mitt tränings schema förra veckan och ett nytt för denna vecka,


Förra veckan;
Måndag; Dansa 1h, idrott 1h, Crosstrainer 2h.
Tisdag; Hård och svår dans 2,15h, rida en häst 1h.
Onsdag; Dansa 1,5h ELLER crosstrainer 2h.
Torsdag; 2h crosstrainer ELLER dans, rida en häst 1h
Fredag; 2h crosstrainer. 
Lördag; Rida 2 hästar 1h var, springa 6 km. (?)
Söndag; Rida 2 hästar 1h var, springa 6 km.



Kan säga att det inte blev som jag tänkt... Men jag skriver denna veckas schema!



Måndag; Idrott 1h, Crosstrainer 1h, Dansa Sh'bam 45 min, jogga 8 km
Tisdag; Någon form av dans 2,15h, rida en häst, jogga minst 4 km
Onsdag; Crosstrainer 1,5h, jogga minst 4 km
Torsdag; Crosstrainer 2h, Aerobics och cirkelträning 1h, promenad med gåstavar till o från träning 40min
Fredag; Crosstrainer 1h, jogga 6km
Lördag; Osäkert
Söndag; Osäkert


Varför de sista dagarna är osäkra är för att jag kanske ska till Karlstad och åka till en som gör smycken, får se hur tiden räcker till!
Och så kan det alltid ändras i schemat, med tanke på musikalen osv!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: