Gabriellas viktblogg

2012-03-18
20:30:30

Ridningen
gick jätte bra! Hon lyssnar mycket bättre nu, fjordingen. Mamma kommer (hoppas jag) ta kort på mej när jag rideer på lördag eller söndag - vill låna farmors systemkamera!
För överigt så ska jag sova hos Linn i morgon - börjar kvart över 7 på tisdagar, mums, med dans!
Och då kommer jag ha gott om tid att träna i morgon :) men sedan ska jag gå JÄTTE långt hem till henne, hon bor lite utanför stan, ska se till att inte packa för tungt! Har upptäckt att jag har börjat få ordentliga naglar! Har bara lyckats bryta av dom hela tiden..
Är lite sjuk fortfarande, menmen, bara lite hosta.
Ska snart duscha - efter att jag tittat på pewdiepie - sök på youtube.
Sedan ska jag lägga i mina dans/idrottskor i väskan och sedan ska jag fixa naglarna - igen.
För tillfället så är mitt liv underbart, men det hade varit bättre om jag vägde lite mindre! Men, NU SKA JAG KÖRA PÅ HELA VECKAN!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: