Gabriellas viktblogg

2012-03-08
21:44:57

Skönt
med träning!
En timmes crosstrainer, en halvtimmes cykling, en timmes aerobics och cirkelträning,
Har tips till de som pluggar och läser en bok tex Testa att läsa samtidigt som du cyklar, crosstrainer eller springer på gymmet - du får läxan gjord och tiden går fortare.
Tack vare att jag gör sådant som andra inte gör så hinner jag med att träna och skolan!
I morgon ska jag troligen inte träna för jag hinner inte, ska fika hos sångläraren med mina vänner som sjunger. 
Vägning mätning OCH bild i morgon! Blir nöjd bara vågen går neråt så semesterkilona försvinner!
Jag HOPPAS på att jag ska kunna simma i helgen som träning, det skulle vara skönt och kul!
Ja,, Nu har jag inget mer att skriva!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: