Gabriellas viktblogg

2012-05-31
12:27:25

Aldrig mer
92 kilos kvinnan.
ca 83 kg.
Ojojoj...
Är hemma idag från skolan, jag har knappt sovit i natt och jag mådde därför inte så bra i morse.
jag har bestämt att jag ska väga 68 kg inom två veckor. Har köpt en skolavslutningsklänning som jag tänkte kunde sitta lite bättre :)
Blev glad i affären igår, jag bad om en klänning i strl 38 och hon svarade då "vi har en i 36 också om du vill ha det"
Alltså va? Det var som ljuv musik i mina öron! <3
Nu ska jag leva på stenhård LCHF och börja röra på mej mer, jag vet att jag sagt det innan..... Och så ska jag ha mattider också, som funkade bra för mej förut, SKA INTE ÄTA EFTER KLOCKAN 18.00 PÅ KVÄLLEN. Jag och David kommer inte ses på en månad efter nästa vecka, han ska till kroatien och medans han är där ska jag först å främst till Stockholm med mina tjejor och festa, sedan så är det träningträningträning som gäller. Ska bli en hottie med solbränna tills han kommer hem! :) Generös? Ja.
Hoppas på ett snällt resultat på vågen i morgon, men det blir som det blir..
Jag ska kolla lite på älskling du har blivit en tjockis nu, jag ääääälskar programmet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: