Gabriellas viktblogg

2012-05-01
22:05:54

Idag

red jag i ca 50 min. Läste på matsedeln inför i morgon - Tacos!!
Jag bara älskar tacos! Men nu ska jag plocka bort lite saker!
Så som; Köttfärsen - jag gillar inte köttfärs till tacos...
salsa, bröden och majs - åh du älskade majs :(
Jag klarar mej ganska bra ändå :) Men jag kan ju försöka att äta lite kött - för att se hur jag tycker om det nu ca 6 år senare. det var skolans köttfärs som gjorde att jag inte gillade det.
har lite smått ångest också. Vet inte hur jag ska göra i morgon... Jag funderade på om jag ska gå till gymmet och vara där i ca 1,5 h och sen åka hem, måste till banken för de ska minsann krångla med pengar...
Sen ska jag hoppa med de båda hästarna! :)
ååh vad jag längtar tills systemkameran kommer!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: