Gabriellas viktblogg

2012-05-31
19:43:33

Nu - välkommen till vecka ett.
Så har jag sprungit! Herreminjesus.
När jag red, så gjorde jag precis som min fru Elinne gör när hon är och säljer jordgubbar utanför MAXI, jag tänkte över livet. 
Jag ska springa två kilometer i en vecka - denna vecka. Nästa vecka ska jag springa tre km och sedan ökar jag så med en km per vecka! Sedan får vi se hur jag gör om 10 veckor om jag stannar där eller ökar på ännumer! Alltså, 9 augusti ska jag börja på en mil. Ca 5 - 6 ska jag ha börjat med när David kommer hem från Kroatien :)
Upptäckte här om dan att jag har fått blaffiga vader, så det är ju ett ypperligt tillfälle att få storkben! Bryta ner musklerna till mindre och kompacktare. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: