Gabriellas viktblogg

2012-05-20
22:44:15

Sådärja!
nu har jag ridit i en timme, blev dock inte båda hästarna, jag blev extremtröttt eftersom det inte bar sej bättre än att jag tappade bort mej i skogen lite halvt med hästkräket.. stackaren :( Men hon verkade nöjd ändå!
Jag har inte varit över 70 kg på de närmsta tre dagarna! :D Hoppas det håller i sej!
Tänkte skriva en liten planerare.
Måndag, badhus med skolan, kanske tar mej en springtur i stan, dansa afro
tisdag, dansträning i sammanlagt ca 5 h inför estetfestivalen
onsdag, det är tveksamt här, hoppas på iaf kick n' box
tors och fre, får se om det blir nån träning eftersom jag ska vara mycket på teatern.
lör, bakis/festar
sönd, om jag inte är för bakis så rider jag nog
Jag kan nog glömma bra viktresultat just nu xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: