Gabriellas viktblogg

2012-09-26
22:50:00

Trött
och sleten, har varit uppe i varv hela dagen! 
Städat, ridit, jobbat, herremingud.. 
I morgon kommer jag ge mej iväg till badhuset och simma! Måste hålla igång nu! En timme som vanligt. På fredag ska jag ta kort till körkortet! Det är dock rätt dyrt att ta kort, bara för typ 5 st, går ju lätt över 100 kr.. 
Är  dock glad för att jag har 9700 kr att göra vad jag vill med! Men är ändå för snål för att lägga ut på körkortskortet xD Smart av mej att jobba, bättre sent än aldrig minsann! 
Måste boka tid för synundersökning också........... Jobbigt att bli vuxen!
 
 
 
Skolfoto i morgon också! Det sista med den underbara klassen :/ Men vårat spexfoto kommer vara det bästa någonsin!
 
 
 
Tog lite mått idag också , eller ah. Så jag har nåt att jämnföra med vid senare tillfällen! :) Detta är ju en viktblogg, då måste jag ju visa resultat osv! Har inte mätt röven, vill inte ens veta, den bara försvinner - inte bra!
 
 
idag
Magen; 96,5 cm
Vikt; 66,5 kg
 
27 Juli 2012

Vikt; 68,4 kg
Höft/mage; 97 cm
Rumpa; 96,2 cm
 
 
 
 
 
 
Ska vi säga varje onsdag? BRA.
 
 
 
 
Filmkväll på G på fredag med bästa tjejerna och Tobey! Jag ska äta naturgodis!
Jag ska hålla LCHF på riktigt nu, kommer bara fuska på Elinnes och Antons fest
nästa helg. Kommer bli görkul, det vet jag! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: