Gabriellas viktblogg

2013-01-17
22:43:00

Bild från instagram
all min idioti genom åren!
Jani, som ni ser så har jag tagit hål i naveln - som jag skulle göra när jag var nöjd men aja! Det var lite spontant.
Kom på förut att när jag började för ca 2 år sedan så ville jag ha piercing i naveln, det var ett av mina mål, att skaffa en. Som det ser ut nu så ser det väll okej ut (?) men hoppas på att tappa ca 10 cm innan 2013 är slut!
Blev ingen cirkel idag, lagade mat, var trött efter flera timmars musikalrep, var tvungen att fixa i stallet och hästarna är skodda nu också! :D
Så i morgon blir det "dubbelpass" - samma som lördag. Rida ca 1 tim och promenad , ska kolla hur långt det är , jag gissar på 1 mil, man kan ju hoppas :) När det blir varmare så ska jag kasta ut både mig och pojkvännen på långpromenad!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: