Gabriellas viktblogg

2013-01-13
14:04:24

Dålig uppdatering!
Igår var en bra dag! Började med att jobba sedan åkte jag till David (som för övrigt + hans familj tyckte att jag blivit jätteliten! ) och drack te och kaffe och pratade sedan bar det iväg till tjejerna och käkade vindruvor, dipp, ost, kex och grönsaker! Mycket trevligt, tack!!!!
Efter allt så drog jag vidare till familjen som var bortbjudna.
Börjar se lite skillnad tror jag nu! :D
Idag kommer jag och syster åka till gymmet och jag ska köra något nytt som kallas let's dance och sedan zumba, oj vad jag har saknat det!
Och nu insåg jag att jag skrivit upp mig på Zumba/dansmix i morgon! Åh va roligt, blir alldeles till mig!
Och om två veckor ska hiphopen äntligen börja igen!
Tisdagar kommer nog kanske bli vilodagar för mig, kommer möjligen rida varje morgon innan skolan men får se!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: