Gabriellas viktblogg

2013-01-21
20:02:16

Det blev crosstrainer
och zumba/dansmix idag! :)
Nästa vecka blir det core efter dansmixen!
Nu sitter jag med en kopp te(med mjölk), jordnötter (kan inte äta dom i vår :( ), mandarin och ett äpple!
det är lite ovisst hur dagen ser ut i morgon men just nu så har jag bestämt att det blir en 8 km promenad på morgonen, äta frukost och lunch hemma och ringa till skolan i skara (där jag tänkt att gå nästa år) och sedan bär det iväg till skolan för två lektioner! Kör på kvällen också :)
Fick äntligen höra något från älskling idag också! Usch vad jag saknar dig! ;( inte ens halva tiden har gått...!
 
Min älskade navelpiercing gör ont när jag rör på mig också! Oj vad skönt.......

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: