Gabriellas viktblogg

2013-01-16
20:21:36

Det gjorde ont
att fylla i tatueringen! Gör verkligen ondare andra gången, säkert för ärrbildningar!
menmen, vill man vara fin får man lida pin! Vilket påminner mig om hur mycket pengar jag kastat ut de närmaste 4 åren på tatueringar och piercingar! Väldigt snabbt räknat och mycket överslagsräkning så kommer jag nog fram till ca 3500 MINST.... (!!!) OJ.
det låter kanske inte mycket i andras öron men i mina så är det mycket!
 
Det är galet vad tidigt jag slutar på fredag, kl 12.00! :)
Då ska det bannemig bli en promenad igen (6 km minst) och en ridtur om det inte är för halt! Hovslagaren kommer på måndag.. tror jag..
Söndagen blir det FYRA timmars dans! :D Kommer vara så kul! Tre med klassen och en med Zumba!
 
Sedan undrar jag om jag äter för lite, hur vet jag det?
För jag är ju mätt hela tiden, äter ordentlig frukost och sedan lunch och middag...
Ge mig en tummregel.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: