Gabriellas viktblogg

2013-01-16
06:48:51

Igår tränade jag
inte för att jag fryser ihjäl på morgonen! Nu tänker jag på ridningen. Men idag efter skolan ska jag ut på en 8 km promenad och sedan ska jag in till kl 16,00 för att fylla i min hästtatuering!
Känns som att det är lite för tidigt för att säga nu om det blivit någon skillnad i mått på ca 14 dagar men kan återkomma om en vecka med det?
I morgon blir det cirkelträning för hela slanten!
Fredag ridning, lördag promenad eller ridning eller nåt, söndag kanske det inte blir ridning för då ska jag befinna mig i skolan och dansa med klassen inför musikalen! och sedan blir det Zumba på kvällen!

Kommentar:
#1: Joline

Va spännande! Får man se bild på tatueringen sen?

2013-01-16 @ 18:15:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: