Gabriellas viktblogg

2013-01-22
18:16:57

Jag tror jag känner lite glädje
idag ! :)
1, har möjligen en praktikplats hos en hovslagare i sommar! Men man ska inte ropa hej innan man är över ån.
2, Jag har chans att komma in på hovslagarutbildningen nästa år! hoppashoppas!
3, Jag TROR att jag kan ha blivit liiite mindre, kan ha byxor på höften nu utan att de glider ner eller upp!
 
 
Negativt:
1, jag äter som en häst, shit, jag kan minsann häva i mig, men ah bara att behärska sig!
 
 
 
 
 
 
I morgon kommer jag dra iväg på kick n' box, ÄNTLIGEN! :D
Sedan fasar jag över torsdagen.. Cirkelträning , som har blivit så mycket jobbigare nu!
Fredag! Älskade dansen börjar igen, kommer ha soffhäng med Tess (tror jag? eller?)
 
 
 
 
 
Nu; kör!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: