Gabriellas viktblogg

2013-03-17
23:03:10

Hallihallå
En ny start på träningen! Med inriktning lopp och löpning!
Har mycket på gång nu, försöker fortfarande bli av med de extra kilona, äter lchf fortfarande och mår som en gud! 
Började springa i tisdags - 6 km , har ledigt en dag i veckan (lördagar mest). kommer redan nu höja kilometern till minst 8 km, sprang 8,7 idag och hade en bra fart på 8 km/h, riktigt bra, bättre än vad det var förra gången jag sprang när det var 1 mil/ dagen då jag sprang på 1;10 , hoppas och kommer slå det inom en snar framtid. 
Vilket lopp jag siktar in mig mest på nu; Vårruset och Tjurruset. 
Var på vårruset förra året - älskade det, kommer sikta mest på det, att få en bättre tid än sist då jag hade 42;10min.
Sedan tjurruset då.. Har hört att det ska vara pest och pina, ska läsa lite mer om det. Vill gärna utmana mig, en mil och hoppa i massa leriga pölar - inga problem! ;) 
om ca tre veckor kommer jag lägga upp bilder före jag sprang (nu) och hur jag ser ut då . Men detta är ett stort kanske! 
slänger upp lite peppbilder i nästa inlägg! Kul att du läser :) 
 
 
Efter dagens bravader!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: