Gabriellas viktblogg

2013-03-18
22:26:55

Seg och jobbig dag..
Dagen var sådär idag.. Blev irriterad på en person och sedan gick hela dagen utför.. 
Aja men ut och sprang gjorde jag! 1 mil

Helt okej, sprang i motvind och usch vad hemskt det var.. Hade på mig benvärmare tillochmed haha! Kommer springa 8,7 km i morgon innan skolan och innan frukost, börjar 11;45. Käkade wook och bacon idag också, mycket godare än vad det låter. Kommer sluta att åka till gymmet nu. För dyrt för mig att åka fram och tillbaka och jag måste och vill verkligen rida och springa, det funkar för mig. Sedan kommer jag köra cirkelträning - total genomkörare av kroppen en gång i veckan, och sedan går jag ju såklart kvar på dansen! :) 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: